فویل و ظروف یکبار مصرف آلومینیومی ستاره

با افزایش تدریجی مصرف غذا به صورت آماده، نیاز به بسته بندی و نگهداری مناسب از مواد غذایی، تبدیل به یکی از دغدغه های اصلی در این دسته از صنایع شد که این خلأ به مرور، با تولید ظروف یکبار مصرف و انواع فویل های آلومینیومی پر شد. این نوع از بسته بندی ها با حفظ کردن پارامتر های بهداشتی در مرحله اول غذا را از عوامل بیماری زا مانند باکتری ها و قارچ ها حفظ میکنند و در مرحله دوم با حفظ تازگی و دمای مطلوب، باعث ایجاد تجربه ای لذت بخش برای مصرف کننده میشوند.

ما در گروه ستاره با داشتن انبوهی از تجربه ، با در اولویت قرار دادن سلامتی و رضایت شما مصرف کنندگان عزیز در تلاشیم تا با تولید فویل و ظروف آلومینیومی با بهترین کیفیت نقشی مهم و تاثیرگذار را در جهت بهبود سلامت غذایی شما عزیزان ایفا کنیم.

برتری های فویل و ظروف یکبار مصرف آلومینیومی ستاره

مواد اولیه:

ما در گروه ستاره با تولید فویل و ظروف یکبار مصرف آلومینیومی با آلیاژ 8011 و کیفیت HO ، که بهترین ماده برای تولید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی است ، محصولات خود را تولید میکنیم تا سلامتی شما عزیزان مصرف کننده را تضمین کرده باشیم. از مزیتها و برتری های ظروف یکبار مصرف الومینیومی نسبت به نمونه های پلاستیکی آنها میتوان به آستانه تحمل دمای آنها اشاره کرد. فویل و ظروف یکبار مصرف تولید شده در گروه ستاره، دارای آستانه تحمل 99 درجه سانتیگراد است اما نمونه های پلاستیکی در دمای 60 درجه سانتیگراد شروع با آزاد سازی مواد سرطانزا و تحاجمی به درون غذا میکنند.

مقاومت در برابر عوامل فیزیکی:

فویل و ظروف آلومینیومی ستاره به دلیل استفاده بهینه و مؤثر از بهترین مواد و آلیاژ ها دارای استحکام و مقاومتی بسیار بالا در برابر عوامل فیزیکی است. محصولات گروه ستاره به گونه ای طراحی شده اند که در برابر ضربه و حوادث هنگام حمل و نقل مقاوم باشند تا از محتویات درونی آنها به خوبی محافظت شود. بنابراین این گروه از محصولات ما برای کسب و کار ها و رستوران هایی که به صورت بیرون بر خدمات رسانی میکنند انتخابی ایده آل هستند.

تولید مکانیزه:

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی ستاره با استفاده از دستگاه های مختلف و بدون دخالت دست به صورت کاملا مکانیزه تولید میشوند. تولید ظروف یکبار مصرف به این صورت باعث میشود تا بهداشت این محصولات در سطح بسیار بالایی حفظ کردد و سلامت غذا و شخص مصرف کننده حفظ شود. با در نظر گرفتن این اصل که برای ما رضایت و ایجاد تجربه ای مثبت برای مصرف کننده در اولویت قرار دارد، همواره در تلاشیم تا با همگام شدن و یکسویی کیفیت تولیداتمان با استاندارد های جهانی بتوانیم نقشی هرچند کوچک را در جهت بهبود سلامت غذایی شما ایفا کنیم.

ظروف یکبار مصرف آلمینیومی ستاره

انواع مختلف فویل و ظروف آلومینیومی ستاره

ما با در نظر گرفتن انواع مختلف مصرف کنندگان ، نیاز ها و سلایق مختلف افراد امکان تولید محصولات به صورتی متنوع را فراهم آورده ایم چرا که رضایت مشتری اولویت اصلی ماست. فویل های آلومینیومی ما در عرض های 20 ، 25 ، 30 ، 45 ، 60 و 80 سانتیمتری و وزن های نیم کیلوگرمی ، 750 گرمی ، 900 گرمی ، یک کیلوگرمی ، یک و نیم کیلو گرمی و 5 تا 10 کیلوئی تولید میشوند. ظروف یکبار مصرف نیز در 50 نوع متفاوت تولید میشوند تا کار آمد بودن این ظروف برای موقعیت های مختلف افزایش یابد.

بنابراین فویل و ظروف یکبار مصرف آلومینیومی ستاره انتخابی ایده آل برای استفاده در رستوران ها ، کارگاه ها ، مناسبت ها و… است چرا که این نوع از محصولات با داشتن سطح بالایی از بهداشت و دوام تجربه ای رضایت بخش را برای شما تضمین میکند. شما اکنون میتوانید انواع فویل و ظروف آلمینیومی و محصولات مختلف دیگری را از سایت فویل ستاره خریداری نمایید تا این محصولات در اسرع وقت و بدون هیچ گونه هزینه ارسالی برای شما فرستاده شود.